Kā atšķirt labu mājas lapas saturu no viduvēja mājas lapas satura?

Ar katru gadu, kvalitatīvs mājas lapas saturs tiek pieprasīts aizvien vairāk, nav noslēpums, ka labi un kvalitatīvi teksti ir vajadzīgi vienmēr un visur. Lai sasniegtu labus rezultātus, kopiraitera darbs prasa izmaiņas un atteikšanos no vecajiem šabloniem. Piemēram, kādreiz tik populārie teksti, kuri bija pārpildīti līdz nelabumam ar atslēgas vārdiem (tā saucamie SEO teksti), tagad paliek pagātnē. Mūsdienu, interneta mārketingam ir augstas prasības un viena no tām ir autoru oriģinālie raksti, jo labs saturs nozīmē, ka pirmām kārtām, tas ir labs priekš lietotājiem. Tas ņem vērā mērķauditorijas vajadzības, piedāvā sasāpējušu problēmu risinājumu un sniedz noderīgas atbildes, mājas lapas lietotājiem.

Informācijas laikmetā, kad interneta resursi ir pārpildīti ar dažādas kvalitātes un dažāda noderīguma tekstiem, mājas lapas unikālais saturs, vairs nav viens no galvenajiem kritērijiem. Tagad, lai izveidotu labu saturu, autoram vajag pārspēt pašam sevi, lai piedāvātu ieinteresētai publikai labāko, no visa, ko var piedāvāt. Daudz vieglāk ir sameklēt trūkumus viduvējā rakstā un kļūdas profesionāla kopiraitera darbā, nekā atbildēt uz jautājumu, ar ko šis raksts piesaista? Lielisks saturs, ir kopiraitera radošais lidojums, kurš izpaužas lakoniskās autora teksta rindās. Bet, lai saprastu, kādam ir jābūt labam saturam, apskatīsim kritērijus, kā atšķirt labu saturu no diletantu mākslas un viltus kopiraiteriem.

Tiešs, viduvēja, sliktas kvalitātes satura apraksts

Masveidīga tirāža

Piemēram, jūs lasāt unikālu tekstu par kārtējo, pašmāju ražojuma produktu, bet pēc tam, citās mājas lapās, sastopaties tieši ar tādu pašu, analogu informāciju, kura ir vienkārši nokopēta. Tas nozīmē, ka tekstam ir liegta oriģinalitāte, tajā nav unikalitātes un tādi teksti nav vērtīgi.

Nav galvenās domas

Katrā, pareizi uzrakstītajā tekstā, kā sarkans pavediens stiepjas galvenā doma. Tas ir viens no svarīgākajiem noteikumiem, lai izveidotu labu saturu. Mērķauditorijai ir vajadzīga konkrēta, viennozīmīga ideja, kuru ir noformulējis teksta autors.

Banāli vārdi

Viduvējs teksts vienmēr sākas ar banālām frāzēm, kuru tirāža jau ir prātam neaptverama: “Visiem ir zināms…”, “Mūsdienās…”, “Zinātnieki apgalvo…”, u. t. t.

Vājš tekstu līmenis

Ja kopiraiters, nav pazīstams ar priekšmetu, par kuru ir jāraksta vai nav veltījis pienācīgi daudz laika, lai iepazītos ar tēmu, tad pasaulē nāk pseido – teksti, kuri ir atšķaidīti ar liriskām atkāpēm un banālām tēzēm. Atsevišķos gadījumos, kad ir vajadzīgs specifisks teksta saturs, nepieredzējis autors var izdarīt nepieļaujamas kļūdas un nekorektus secinājumus.

Saturs neatbilst gaidītajam

Labs saturs vienmēr tiek rakstīts, ņemot vērā mērķauditorijas vajadzības. Ja jūsu mērķauditorija ir uzņēmumu vadītāji un vadošie speciālisti, tad nevajag rakstīt tekstus blogu stilā. Korporatīvie lietotāji to nesapratīs.

Aicinājums darboties

Daudzi uzskata, ka aicinājums darboties ir tie brīnumvārdi, bez kuriem teksts nevarēs neko pārdot. Dzelžainu, pārliecinošu argumentu un loģikas vietā, saturs tiek piepildīts ar emocionāliem aicinājumiem darboties.

Ceram, ka tagad jums ir skaidrs, kāpēc nedarbojas nekvalitatīvs saturs. Ja jūsu mājas lapā, ir vieta rupjai un nepieklājīgai preču un pakalpojumu piedāvāšanai, tad daudziem lietotājiem tas ir nepieņemami un viņus neapmierina tāds piedāvāšanas stils. Lai pareizi atrisinātu savu uzdevumu, jums vajag panākt, lai mērķauditorija jums uzticas. Bet to var izdarīt, tikai ar maksimāli patiesiem tekstiem ar neapstrīdamiem argumentiem un pārliecinošiem secinājumiem.

Tagad, jūs esat iepazinušies ar pašām galvenajām pseido – tekstu pazīmēm, kuras ļoti ātri var atklāt, pieredzējis speciālists, kurš pārbauda tekstu saturu vai audits, kurš veic satura teksta analīzi.